Január 14-én lesz az év első edzése/ Miriuţă szeretne új játékosokat igazolni

2014.01.10 21:07

           Miriuţă kolozsvári munkája jövő hétfőn kezdődik (2014 január 13.), a csapat első edzésére pedig másnap kerül sor, 14-én. A szakember nagy várakozásokkal kezdi meg a tavaszi idényt, azonban a konkrét célja a következő szezon megnyerése.

       

            Az új edző holnap (január 11.) érkezik meg Kolozsvárra elmondása szerint, a csapat pedig január 13-án találkozik újra, következő nap pedig sor kerül az év első edzésére is, ez lesz az első edzés Miriuţă vezetésével.
„Holnap érkezem Kolozsvárra, repülővel megyek Marosvásárhelyig, onnan pedig autóval tovább. Hétfőn találkozunk, 14-én pedig sor kerül az első edzésre is. Nem akartam épp 13-án tartani az első edzést, ennél babonásabb vagyok.” – mondta el Miriuţă a citynews.ro-nak.

 

 

            Az erdélyi szakember szeretné újjáépíteni a csapatot, azonban a legfontosabb céljának a következő bajnokság megnyerését tartja. Ehhez azonban erősítéseket is tervez. A volt játékosa, Andrei Marc az egyik olyan játékos amelyet szívesen látna a fellegvári csapatban, ő a Ceahlăul Piatra Neamţ-nál töltött időszakában keltette fel az edző figyelmét.

 


                „Én szeretnék több játékost is hozni, azonban az új munkaadóimmal kell beszélnem ezügyben, hogy láthassuk kit tudunk hozni a csapathoz. Természetesen gondoltam Marcra is, azonban még semmire sem jutottunk ezzel kapcsolatban, valamint ehhez a Ceahlăul csapatával is meg kell egyezni. Valószínűleg a jövő hét végéig pontosan tudni fogom, hogy kire alapozok a bajnokság folytatásában.” –tette hozzá a szakember.

 

            A Kolozsvári CFR jelenleg a 7. helyet foglalja el a tabellán 28 megszerzett ponttal.

 

forrás: https://citynews.ro/sport/miriuta-va-conduce-primul-antrenament-al-cfr-ului-pe-14-ianuarie-nu-voiam-sa-incepem-pe-13

 

 

 

J.