Interjú az új edzővel, Petre Grigorsaşsal

2013.08.15 21:13

Interjú az új edzővel, Petre Grigorsaşsal

 

    Alább olvasható egy, a ziuadecluj által készített interjú a KVSC 1907 nemrég kinevezett edzőjével, Petre Grigorsaşsal, megtudhatjuk első benyomását többek között a csapatról és az új környezetről, amelyben dolgoznia kell.

 

Milyennek érezte az öltözői hangulatot a gyenge szezonkezdés fényében, illetve mit mondott a játékosoknak az első edzés alkalmával?

Grig: Nem szeretnék arról beszélni hogy mi volt az érkezésem előtt, nem az én dolgom. Én elmondtam a játékosoknak hogy felejtsenek el mindent ami eddig történt, tiszta lappal indulunk. Biztattam őket , a játékosoknak szüksége van erre, mindig biztatni , támogatni kell őket. Elmondtam nekik , hogy bízzanak magukban mert értékes játékosok, és ez így is van.

 

Egy nehezen kezelhető keretről van szó...

Grig: Ez nem igaz. Nekünk elsősorban egy egységes csapatnak kell lenni. Számomra most az a legfontosabb hogy minél jobban megismerjem a játékosokat , mint sportolókat és mint embereket. Néhányukat mar edzettem korábban , ők tisztában vannak vele hogy milyenek a módszereim és mik az elvárásaim. Sokat változott a keret tavalyhoz képest, az én elsődleges célom most , hogy közelebb hozzam a játékosokat egymáshoz , összeszoktassam a csapatot.

 

Ön egy olyan edző aki szeret hosszasan beszélgetni a játékosaival ugye?

Grig: Teljesen normális hogy egy edző  állandó kapcsolatot tartson fent a játékosaival. Biztos vagyok benne hogy jól kijövök majd az összes játékossal.

 

Milyennek tűnik a jelenlegi keret?

Grig: Nagyszerű játékosok, de valami hiányzott az eddigi meccseken. Problémák voltak az öltözőben , és még egyéb faktorok is közrejátszottak. Még szükségem van néhány edzésre , hogy tisztában legyek minden játékos egyéni képességeivel.

 

Az első edzésen jelen volt Vasile Maftei , aki nem szerepelt az előző edző terveiben. Miért döntött a bevetése mellett?

Grig: Nagyon jól ismerem Vasile Maftei-t és úgy gondolom ideális megoldás lesz a jobbhátvéd poszt lefedésére, hiszen jelenleg csak Velayos bevethető jobbhátvédként . Tapasztalt játékos, sokat segíthet nekünk.

 

Mi a helyzet Kapetanosszal?

Grig: Kezdő volt az utolsó mérkőzésen , ahogy mindenki láthatta jól  is játszott, én bízom benne. Ismerem a képességeit , és remélem a csapat segítségére lesz a továbbiakban is. Sok variáns van a csatárokat illetően és nem csak ott, tulajdonképpen csak a jobbhátvéd poszton akadnak problémák.

 

Majdnem az összes csapatnál amelyeket eddig edzett egy 1-4-3-3-as felállást láthattunk. Passzol a CFR játékosokhoz ez a stratégia?

Grig: Én szeretem a támadó jellegű focit, előretolt játékot , ez nem titok. Sok szabadságot hagyok a játékosaimnak a pályán, hagyom őket focizni ,hiszen a labdarúgás egy játék , látványosnak kellene lennie , hiszen az jelenti a szépségét. Ez az én véleményem.

 

A Steaua ellen debütál, az egyik legjobb csapat a lesz az első ellenfél…

Grig: Igen, de nincs mit tenni, kérjünk talán más időpontot? Nem lehetséges, én nyerni megyek oda, az utóbbi néhány évben nem vesztettem ellenük , meglátjuk hogy most mi lesz. Nincs túl sok időnk felkészülni a mérkőzésre, de megteszünk minden tőlünk telhetőt.

 

Harcban állnak a bajnoki címért?

Grig: Nem szeretnék erről beszélni most, még nem aktuális. Azért jöttem hogy sikereket érjek el , de nem szeretnék ehhez kapcsolódó kijelentéseket tenni. Először játszunk egy szép focit, lépjünk feljebb a tabellán, aztán majd beszélhetünk esetleges trófeákról is. Természetes, hogy szeretnék minden meccset megnyerni, de még nem tudom, hogy lehetséges- e.

 

Nem voltak kételyei a munka elvállalását illetően, az eddigi edzők sorsát ismerve a csapatnál?

Grig: Gyakran változik az edző személye a csapatnál, nem mindig türelmes a vezetőség, ezzel tisztában vagyok. De egy dolog legyen tiszta mindenki számára, ha nem mennek jól a dolgok, a játék én távozom önszántamból. A CFR-nél eredményeket várnak el az embertől , egy hatalmas klubbról van szó és ez életem eddigi legnagyobb kihívása .Tudom mire vállalkoztam és ha nem éreztem volna úgy, hogy képes vagyok ilyen körülmények mellett edzeni akkor el sem vállalom a dolgot.

 

 

Forrás: ziuadecluj.realitatea.net

 

Arni

 

Interjúk

Ebben a szekcióban nem található cikk.