Grigoraș azért érkezett a Fellegvárra, hogy trófeákat nyerjen

2013.08.17 19:34

Grigoraş azért érkezett a Fellegvárra, hogy trófeákat nyerjen

 

    A kolozsvári csapat új edzője sok embert meglepett amikor úgy döntött, hogy elfogadja a Pászkány Árpád által ajánlott állást, vagyis azt, hogy a CFR vezetőedzője legyen.

 

    Annak ellenére, hogy eddig a vasutasok nem nyújtottak meggyőző teljesítményt a hazai bajnokságban (4 forduló alatt csupán egyetlen győzelemig jutottak a bordó-fehérek), „Grig” biztos abban, hogy képes a helyes útra terelni a csapatot.

 

 

    „Azért jöttem, hogy trófeákat nyerjek! Novemberben leszek 49 éves és szeretném én is érezni, hogy milyen amikor megnyered a bajnokságot, vagy elhódítod a Kupát. Ahol eddig megfordultam, a Farulnál, a Galacnál, a Iasinál és a Panduriinál is minden esetben egyfajta „salvatore della patria” voltam, akkor hívtak amikor a csapat helyzetét a sírból kellett visszahozni.

 

 

A Fellegváron sokkal másabbak a körülmények, még úgy is, hogy nem a várakozások szerint alakult a bajnoki kezdés. A CFR az elmúlt évtized csapata a romániai fociban, remélem, hogy legalább egy trófeával én is gazdagítani fogom a klub gyűjteményét.”, mondta el „Grig” az interjúban.

 

 

 

 

forrás: stiridecluj.ro

 

 

János