Gabriel Tamas a CFR-hez igazolt

2013.10.09 12:43

A botrányhőssel a WBA felbontotta a szerződést, így szabadon igazolhatóvá vált. Grig örül az igazolásnak.

    A klub oldalán ma megjelent, hogy hivatolássá vált Gabriel Tamaş Kolozsvárra igazolása valamint az is kiderült, hogy a 3-as számot fogja viselni.

 

    Petre Grigoraş, a vasutasok edzője örömmel fogadta a hírt és reméli, hogy minél előbb pályára is léphet az új játékos. Úgy gondolja, hogy a 29 éves játékos tapasztalata és játéktudása segíteni fogja a csapatot abban, hogy a gyenge szezonkezdés után ismét eredményes legyen a csapat.

 

    "Örömmel fogadtam a hírt, egyetértettem azzal, hogy Tamaş Kolozsvárra jöjjön. Ez számára is nagyon jó esély a karrierje szempontjából. Ő egy értékes, tapasztalt játékos. Nem túl fényes időszakán van túl, de biztos vagyok abban, hogy ezt ő is tudja és megpróbálja bebizonyítani, hogy egy jó játékos." - mondta el Grigoraş

 

   

    A szakembernek már vannak tervei is az új játékossal kapcsolatban, reméli, hogy a következő fordulóban már játszhat is: "Biztos vagyok abban, hogy két hét alatt sikerül felkészülnie fizikailag és pályára fog lépni. Ha féltem volna Tamaş viselkedése miatt, valószínűleg nem értettem volna egyet azzal, hogy Kolozsvárra jöjjön, azonban én nagyon bízom abban, hogy ezek az esetek csak megingások voltak az életében."  -tette hozzá Grig

 

 

    Gabriel Tamaş a pályafutása alatt olyan csapatoknál játszott, mint az FC Brassó, Tractorul Brassó, Bukaresti Dinamo, Galatasaray, Spartak Moszkva, Celta Vigo, Auxerre, valamint legutóbb a WBA.

 

Sok sikert neki a bordó-fehér szerelésben!

 

 

 

Forrás: cfr1907.ro, citynews.ro

 

 

János