A Kolozsvári CFR az olasz Tomaselloval erősített

2013.08.22 10:10

A Kolozsvári CFR az olasz Tomaselloval erősített

     A CFR új játékost igazolt, a fiatal, ám sok csapatnál megfordult Francesco Tomasellot.

 

    A 20 éves Francesco Tomasello eddig a magyar, olasz, holland és német bajnokságok alsóbb osztályaiban játszott, ám fiatal koránál fogva leginkább csak később mutatkozhat majd be a nagycsapatban, valószínűleg előbb a CFR csere csapatánál mutathatja be tudását, hiszen a tegnapi napon már pályára is lépett a bordó-fehérek mezében egy barátságos mérkőzésen.

 

    Fiatal kora ellenére már négy csapatban megfordult a német IV. ligás Kuckuck Kickersnél, a holland harmadosztályú DWS Amszterdam cspaatánál, a magyar II. vonalban az Orosháza csapatánál, valamint az Adria és Miazzo nevű olasz csapatoknál, akik szintén alsóbb osztályokban szerepelnek.

 

    "Külföldön sok csapat alapoz a fiatal játékosokra. A fiatal korom ellenére én már sok bajnokságban játszottam. Az utóbbi években nagyon sokat fejlődtem, már van tapasztalatom, egy igazi profivá váltam. A CFR egy elit csapat. Emlékszem a meccseire az AS Roma ellen a Bajnokok Ligájára, amelyekre nem is olyan rég került sor. Büszkeséggel tölt el, hogy a bordó mezt magamra ölthetem." - mondta el Tomasello az olasz sajtónak.

 

Teljes neve: Francesco Maria Tomasello

Születési dátum: 1993. 02. 03.

Születési hely: Catania

Posztja: Középpályás

 

 

 

János